Hier zijn we dan!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Melissa - WaarBenJij.nu Hier zijn we dan!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Melissa - WaarBenJij.nu

Hier zijn we dan!!

Blijf op de hoogte en volg Melissa

30 September 2015 | Thailand, Bangkok

Ja ja het is zover. Ik ben samen met mijn reisgenootje Yvonne veilig geland in Bangkok

  • 30 September 2015 - 21:49

    Sander:

    Proost op een mooie reis en heel veel plezier in Bangkok!!!!

  • 01 Oktober 2015 - 08:03

    Daisy:

    Fijn dat je goed bent aangekomen in Bangkok!
    Geniet ervan en maak veel foto's!
    dikke kus Daisy

  • 01 Oktober 2015 - 14:23

    Sanne:

    Dat begint echt goed! Ik kijk al uit naar al julle belevenissen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Backpacken door Azië.

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

Hier zijn we dan!!

21 September 2015

Nog eventjes geduld
Melissa

Actief sinds 22 Aug. 2015
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 823

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 19 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: